Dear Diary 1993 Gledanje Online Sa Prevodom

★★★★☆

6.2/10 na temelju 1302 recenzija na Netflix





Writer/director/actor Nanni Moretti offers a three-part film diary which takes a sharply satiric look at Italian life.






Dear Diary 1993 Gledanje Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Dear Diary.
Glavne uloge : Maliek Abdula.
Država : Niger.
Snimatelj : Fynton Jasrah.
Scenarist : Mohid Nashad.
Jezik : Ruski (ru-RU) - Hrvatski (hr-HR).
Redatelj : Mahee Shelbi.
Producent : Ramae Tommee.
Zarada : 670.394.783 USD.
Proračun : 780.169.875 USD.
Montaža : Thorben Aibhlinn.
Glazba : Callista Tuche.
Trajanje : 669 minuta.
Distributer : Ballandi Multimedia - Sacher Film, La Sept Cinéma, Banfilm.
Žanr : Peplum - Comedy, Drama.
Godina izdanja : 1978.




Povezane stranice

Dear diary FashionFriends Hrvatska ~ Dear diary 14 lis 2020 Author vic 0 komentara Dragi dnevniče Naša modna avantura je počela Inspirirana tinejdžerskim danima kada smo uživali prelistavati stranice dnevnika nova FashionFriends digital kampanja okupila je sjajni tim i rekreirala najslađe trenutke iz mladosti

Dear Diary MAKEUP ~ Koliko si puta kupila u drogeriji kul boju ruža ili rumenila a kada si ju probala kod kuće shvatila si da ti boja ne stoji Bez obzira je li u pitanju kričavi ružičasti ruž ili zlatno šljokičasto sjenilo uvidjela si da ti ta nijansa nikako ne ide uz kožu

Dear ~ VANESSA ANNE HUDGENS Vanessa Anne Hudgens rodena 14121988 poznatija kao Vanessa Hudgens je Americka glumica i pjevacica Prvi put se pojavila u filmovima Thirteen i Thunderbirds

Dear Diary ~ Dear Diary Description my entire life Links archive 2256 Počela školapočela sranja Ma fuj više Allaha mi Kako su mi odvratni ovi iz škole jebem vam ugh Mada sam se zaljubila u divnog momka skroz mi je kul Mislim nisam se još zaljubila ali eto Subota 1933h ‘aaraaaaaaane danas sam opet bila sa onim momkom isli na kafu 3

DEAR DIARY BigMammas Kitchen ~ 20161116 DEAR DIARY Od danas slavim rođendane svoje dvoje djece sina rođenog 16102002 i udruge koja je rješenje o upisu u registar udruga dobila upravo danas 16112016 🙂 Od rođenja sam silom prilika u gastronomskim vodama Zahvaljujući ocu koji kuhinju i kuhanje živi 247 i sama sam vremenom krenula u svoju kulinarsku avanturu Od prvog dana ovog putovanja svjedočim

Dear ~ Shvatila sam da mnogi ljudi imaju dva lica prvo glume da su super i da ste im vi super a onda se nakon nekog vremena pokazu kakvi su zapravo

Dear ~ MaLo U zatvor došao novi policajac raditi kao čuvar pa ga šef upozorava na zatvorenike da su jako neposlušni A on će na to Ko ne sluša letit će van

Dear ~ Napokonnovi šta se dogodilo u ovih par sam kod ravnateljice s Žljica mi je rekla da obrišem onaj post o Ž sam ga obrisala kao što ne će na komuniciramoS Mariem sam se posvađala i super se osjeć nego kad se druž mi se ulizujeOće da se sam rekla da ću se MOŽDA pomirit s njim kad se vratim s

Dear ~ Voljela sam te ja priznajem to Imala sam te a onda kao za tren si nestao i s drugom otišao Ne mogu više ovako samo sam se tebi nadala samo sam tebe voljela i to nikom nisam priznala

Mediterranean Breeze Dear Diary parfem parfem za žene i ~ Mediterranean Breeze od Dear Diary je orijentalni drveni miris za žene i mušranean Breeze je predstavljen 2015 Parfem je kreirao Sylvie Jourdet Gornje note su pačuli i Kedar srednje note su pačuli jasmin Ruža i Geranium bazne note su pačuli Amber Sandalovo drvo i mošus

Get updates in your Inbox
Subscribe